Dag 11 in Budapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Lauke Dun - WaarBenJij.nu Dag 11 in Budapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Lauke Dun - WaarBenJij.nu

Dag 11 in Budapest

Door: Lauke

Blijf op de hoogte en volg Lauke

10 September 2015 | Hongarije, Boedapest

Dit zal het kortste dagverslag tot nu toe worden... Haha. We hebben namelijk letterlijk niks ondernomen vandaag, behalve uitslapen, films en series kijken en eten. 's Avonds toch maar even moeite gedaan om iets 'nuttigs' te doen en de gezelligheid op te zoeken, dus een nieuw spelletje uitgeprobeerd. De naam 'Boonanza' klinkt best wel gek en de inhoud van het spel slaat eigenlijk ook vrijwel nergens op: het zaaien, verhandelen en oogsten van verschillende soorten bonen om zoveel mogelijk geld te ontvangen. Iemand ooit geweten dat er 'ogenbonen' bestaan? Ik niet hoor! Het was dus eigenlijk een best wel leerzaam spel. Daarna nog wat kaartspelletjes gespeeld en wat gin-tonic gedronken om de dag als echte studenten af te sluiten. Want dat zijn we hier natuurlijk! Daarna weer lekker gaan slapen :)

Trusten!